Sista inlägget före jul?

Ja, det tror jag att det blir; har ju lite annat att pyssla med de här dagarna. Vi ska ha julafton hemma hos oss och det är en hel del att stå i. Vi brukar dela upp matlagandet mellan oss, men Annika ska ju vara lite duktig och fixa allt själv! Så, trots att jag varit ute i god tid men både mat och klappar, har jag känt av en inre stress och den yttrar sig i form av tryck över bröstet. För några år sedan gick jag, liksom många andra, "in i väggen" och detta var det tydligaste tecknet. Nu passar jag mig väldigt noga och kopplar bort alla måsten och vilar mig så fort tillfälle ges...och jag har ledigt i 11 dagar, yiiihooooooo! Gissa om jag ska göra ingenting?

Nog nu om detta. Jag visar här upp det senast visade alstret på SWEScrapbook, December månads call - Vad har jag lärt mig. En del av er vet att vi haft några grymt jobbiga år med sjukdom, men det är över nu och om detta handlar mitt bidrag;

image171 

Till sist från Oss Alla till Er Alla, En Riktigt God Jul! Vi hörs i mellandagarna...


Kommentarer
Postat av: fraise

Som vanligt- en jättesnygg LO! Hoppas du får en lugn och skön jul med familjen! God Jul på dig Master! Och tack för all inspiration du bjudit på under året! :-) *kram*

Postat av: Malin

Andlöst vacker LO!!!!
Inne med en julkram bara!!!
Hoppas ni får en underbar jul
0=====Bamsekramar====0
Malin

2007-12-23 @ 15:05:05
URL: http://slosa.blogspot.com/
Postat av: Karoline

Den är helt fantastisk! Blir tårögd...
Ha en underbar jul!
*kram*

2007-12-23 @ 16:00:17
URL: http://frusigoldson.blogspot.com
Postat av: claudia79

Jättefin LO, gumman!! Hoppas du får ett par riktigt sköna lugna dagar nu med familjen! Stor kram!

2007-12-23 @ 17:33:42
Postat av: elsamaja

Vilken vacker och tänkvärd LO, den gav mej verkligen en bra ide till LOs, både om min man och en av sönerna, allra helst, som har varit väldigt illa utsatta sista åren.
Så det blir väl en form av scraplift, men på andemeningen i den.

Ha det gott

2008-01-21 @ 15:06:31
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback