Utmaningen på SWEscrapbook denna veckan

Häng på!

"{Veckans utmaning v23}

En dags sent pga svenska nationaldagen, men här är Annikas fantastiskt härliga, roliga och riktigt utmanande utmaning! Vi hoppas ni antar den, fram med de operfekta fotona och era prylar och gå loss ordentligt! Blir du inspirerad av Annikas utmaning så hoppas vi du skickar ditt alster till oss på [email protected], märker ditt mail Veckans utmaning v23 senast tisdagen den 12/6 kl 21.00.

Min utmaning denna vecka är att scrappa de där bilderna på dig själv som inte är så särskilt fördelaktiga; vi kan kalla dem fulkort/kulkort/misslyckade eller helt enkelt tekniskt ofullkomliga. Visst har vi dagar då vi inte känner oss riktigt så snygga som vi faktiskt är? Jag har det definitivt! Så plocka fram dem och gör något av dem! Vågar du?

Som om det inte skulle räcka med att bjuda så på sig själv, vill jag dessutom se minst 50 olika dekorationer på ditt alster, stickers, chipboard, rub-ons inräknade, men minst en av dem ska vara en piprensare! Här kommer mitt bidrag..."
Förfallet...

Stort lycka till/
Annika

Kommentarer
Postat av: /fraise

Oooh! Helt underbart snygg LO! Du går från klarhet till klarhet du!!! *luv it* :-)

2007-06-08 @ 16:48:51
Postat av: cattis

Otroligt snyggt!!! Gillar ditt färgval!

Postat av: Mia

Jag smäller av.....vad får du allt ifrån?! Hur som helst- superduperläcker LO!! Känner verkligen för denna utmaning....hoppas bara att jag hinner!
Kram!

2007-06-09 @ 23:23:04
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Sannasmamma

Ojojoj, vilken utmaning:-o
Ska bli kul att göra, hoppas att jag hinner;-)
Kram!!

2007-06-13 @ 11:02:01
URL: http://skeppar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback