Kul utmaning!

Slösa/Malin utmanade mig för ett tag sedan, men jag är ju sällsynt seg på sådant...här är den i alla fall:

YOUR ROCK STAR NAME: (first pet & current car): 
Putte Volvo
YOUR GANGSTA NAME: (fav ice cream flavor, favorite cookie): 
Strawberry Carrotcake
YOUR "FLY Guy/Girl" NAME: (first initial of first name, first three letters of your last name):
E Joh
YOUR DETECTIVE NAME: (favorite color, favorite animal): 
Black Monkey
YOUR SOAP OPERA NAME: (middle name, city where you were born)
Annika Goteborg
YOUR STAR WARS NAME: (the first 3 letters of your last name, first 2 letters of your first)
Joh Ev
SUPERHERO NAME: (2nd favorite color, favorite drink put "The"):
The Red Daiquiri
NASCAR NAME: (the first names of your grandfathers)
Karl Ake
STRIPPER NAME: (the name of your favorite perfume/cologne, favorite candy)
Cerutti Liqourice
WITNESS PROTECTION NAME: (mother's & father's middle names )
Eva Ake

Nu utmanar jag den som vill och bjuder på chokladmuffins! Skulle varit hallon, men de var ju slut,
så jordgubbe fick det bli...
image135


Kommentarer
Postat av: Karoline

Tack för kommentaren på min blogg!:-)
Vilken rolig utmaning...skojjiga namn!
Vad goda muffinsen ser ut, blir sååå sugen. Får gå och rota fram något mumsigt i skåpet...

:-)

Postat av: Malin.d

Hellu Black Monkey :D Den var nog min favorit, den eller Cerutti Liqourice!!
Å Fota de färdiga lådorna så vi får se!!!!
*kram*

2007-10-24 @ 10:54:39
URL: http://slosa.blogspot.com
Postat av: fraise

Hello! Hoppas allt är bra med dig- allra sötaste annika! Men vet du- NU behöver jag din hjälp!!! :-o Det har hänt ngt konstigt med min dataskärm.Såg att du hade problem med ngt liknande tidigare. Kidsen här hemma höll på o joxade med datorn(olovandes såklart) o plötsligt ser alla bilder o texter lite ihoptryckta ut. Har testat med allt- men kommer inte på hur man fixar till det. :-( Vet du hur man gör?? Fyrkantiga LOs ser tex nästan ut som letter size- precis som du beskrev tidigare. :-( *helphelp*

2007-10-24 @ 12:19:25
URL: http://scrapblocked.blogspot.com/
Postat av: cattis

MMmm..gott med muffins!! =)

2007-10-24 @ 15:10:58
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback