Nice Matters Award

image108

Har jag fått av
Bodil och motiveringen lyder:

"This award is for those bloggers who are nice people; good blog friends and those who inspire good feelings and inspiration. Also for those who are a positive influence on our blogging world. Once you've been awarded please pass it on to 7 others who you feel are deserving of this award."

Tack så jättemycket för utmärkelsen!

Och eftersom jag haft jätteproblem med att komma in på denna sida under flera dagar, så ser jag att de flesta  jag vill skicka utmärkelsen vidare till redan är tagna men några ska jag väl hitta ändå...

Maria (jätteduktig scrappare och med bland de 25 i Scrapbookingmästare 2007)
Peterlina (älskar din stil!)
Thorold (också en jätteduktig scrappare)

För övrigt är det inte mycket som händer här; jag har varit helt utslagen av feber, men börjar känna mig bättre. Hoppas orken att scrappa infinner sig omgående också! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Heléne af Cama ;-)

Skönt att du känner dig kryare! Hoppas du snart är tillbaks i vanlig fin scrapform :-) Har lämnat ett meddelande hos dig (du vet nog vart..) Ha det gott! Kramen!

2007-09-03 @ 23:50:59
Postat av: Maria

Ååå, tack så mkt! :-)

Postat av: Pernilla/thorold

Tack så hemskt mycket!!!

2007-09-07 @ 18:04:27
URL: http://thorold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback