Nope, inga nya layouter ännu...

Skapar stenhårt  och uteslutande endast för Swescrapbook just nu. Kollade just mitt galleri och där ligger 10 (!) alster och väntar på publicering...och fler väntar på att skickas in! Måste plåta av dem först, bara...

Plåta, ja, vem sjutton har bestämt att ljuset ska släckas så här tidigt på kvällen nu? När Joel har somnat och jag eventuellt skulle ha ork och lust att sätta mig och läsa igenom den bibel som kallas "Instruktionsbok till kamera" och öva lite praktiskt till det, ja, då har solfan gått ner på himlahelvetet...och hur kul är det att testa med bara blixt hela tiden?

Och Photoshop!!! Jag behöver en privatlärare!!!! Nedan följer helt oredigerad bild; tur han är så gudomligt söööööt, vår gosse! Önskar er en godnatt!

197060-109

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Instämmer helt med dej om solens nedgång för tidigt och ork.... Jag har då hittat ett mer lätt skött program för redigering mm som jag just nu försöker lära mig både hemma och jobbet. Laddat ner från nätet genom Skolutvecklingsverket... www.pim.skolutvecklingsverket.se
Inte så avancerat som photoshop men passar mig för beskäring, minska storlek, röda ögon mm kolla gärna får du se. Kram Aase

Postat av: Heléne/Cama

Tssss! Såå söta pojkar behöver/ska väl inte redigeras heller :-)

2007-09-09 @ 23:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback