Äntligen fredag!

Jaha, det var första arbetsveckan det...bara 47 veckor kvar till nästa semester...nä, det lät negativt! Jag tycker det känns rätt skönt att vara igång igen; nu kan jag lyssna på mina ljudböcker utan störning, härligt! Just nu går Mari Ljungstedts böcker som utspelar sig på Gotland i mina lurar. Gillar att lyssna /läsa böcker som behandlar för mig kända platser och Visby var mitt hem under nästan tre år. Klarar nästan inte av att åka dit igen, för jag vill inte känna den där saknaden efter ön...men snart vill jag visa sonen ön, kanske nästa sommar...

Jag måste tacka för utmärkelser jag fått senaste tiden; har inte lagt upp dem här, men tackat i respektive bloggar! Och jag gör som många andra; delar kollektivt ut till alla duktiga scrappare som läser här! Och hörni, när jag ändå håller tacktal, så TACK för alla vackra kommentarer!

För övrigt inser jag hur lyckligt lottad jag varit som har en son som verkligen gillat att gå till dagis (ja, jag vet, förskola...) Det har alltid varit lätt att lämna, men den här veckan har han storgråtit varje dag! Det sliter i bröstet att behöva gå ifrån, hu, måtte nästa vecka bli lättare!

Gonatt på Er! Vi ses! Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback