Oj, vad mycket bilder!

Tycker jag redigerar och redigerar, men det är massor kvar! Nu är det i alla fall dags att skicka iväg en laddning till crimson; känner rätt stor lust att scrappa! Här kommer nog de sista bilderna från husbilsresan i Danmark. Vi börjar på Legoland


Tack gode gud för bärbara dvd-spelare! En riktig räddare på trista bilresor!

Man får ju inte slappa för mycket på semestern!

Kvällsbilder på stranden i Blåvand.


En typisk frukost i bilen; Joel på alla ställen utom vid just bordet...


Fortsätter med "rutan som flög av i farten"

Tur att kattallergikern fick sällskap av en söt liten kattunge under den improviserade lagningen av rutan!

Sandskulpturfestival i Söndervig...





Så där, det var det, nu ska jag skicka iväg bilder till framkallning. Ha en skön kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara bilder på din fina familj, men jag saknar dig på något!! :) Kan inte låta bli att le när jag ser sonens rutiga tröja, i detta hem hänger det nämligen en likadan på en krok och sedan ler jag ännu större när jag ser att det är kryp i kroppen när det gäller att äta... men sedan är de väl av samma årgång också tror jag?!



kram

Postat av: Mikaela

Gud så mysigt det såg ut. Vill också åka till Danmark med husbil, det låter helt underbart.

2008-08-13 @ 07:54:12
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/
Postat av: linda

jätte fina bilder!!! legoland låter skoj.. är 4-5 år en bra ålder på barnen för att åka dit??

2008-08-13 @ 22:51:05
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback