Ibland är livet ingen dans på rosor...

En mycket nära släkting till mig har på bara tre månader gått från att vara världens goaste tjej till att helt revoltera mot familjen. Och detta för att hon hamnat i helt fel sällskap. En naiv, mycket lättpåverkad 15-åring som totalt fallit för grupptryck! Och nu har hon inte varit hemma på hela helgen...det gör ont inuti, men hon har åtminstone svarat på mina sms och vi vet att hon är välbehållen. Små barn, små bekymmer, stora barn blabla...

Jag har ingen lust alls att scrappa, eller lust har jag, men inte ro. Dock har jag en jag gjorde i torsdags; jag håller just nu på att göra slut på gammalt material, för varför ska det ligga högar med grejer som aldrig används? Inte sjutton går jag och köper kläder som jag aldrig använder, bara för skoj...eller massa mat som jag struntar i att äta...så, det är min grej just nu; gör slut på "gammalt" innan det blir nyinköp!  (Ähum, får se hur länge det håller...) Och jag har ju mitt fantastiska månadspaket också, från
Studio calico....

197060-200

Och så måste jag ju visa Kung Joel också; hittade den här idén hos Heather Bailey och Joel vill gärna vara kung så jag gjorde en egen krona:
197060-201

Ha en skön söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är svårt när det blir så här med barn. Världen är så grym. Vilken tur att hon svarat på dina sms.

Jag tycker det är bra att du gör slut på gammal, jag ska försöka anamma det! Men snart kommer mitt första paket från Studio Calico hem till mig och det är ditt fel!! ;)

Härlig krona på en sötisprins!
Hoppas ni får en bra vecka och att tösabiten kommer hem där hon hör hemma!

KRAM

Postat av: Skumpis

Märks inte att du använder "gammalt" material, layouten är superfräsch!

Jag har för mig att Joel klippt sig hos nån frisör som hade rolig stol, minns jag rätt? Vi måste verkligen få Vilgot klippt nu. Jag tycker Joel är fin i sitt långa hår som ändå är en frisyr! Vilgot är för tillfället frisyrlös :-)

2008-02-04 @ 10:32:27
URL: http://skumpis.blogspot.com
Postat av: Malin

Jättefin LO och bra idé med att använda upp gammalt material. Jag tror det kommer sprida sig som en löpeld i scrapvärlden nu när du börjat. Väldigt miljösmart också... på nåt sätt, man ska inte slösa med resurserna :-)

Hoppas att det löser sig för dina vänner. Det gör så ont att höra när det går så fel, särskilt nu när man själv har barn har man en helt annan medvetenhet allt hemskt som kan hända. Och för att inte tala om en helt annan förståelse för ens egna föräldrar och vad de har fått stått ut med...

Kram till dig och söta kung Joel!

2008-02-04 @ 15:38:31
URL: http://minimallasblog.blogspot.com/
Postat av: cattis

Jättebra ide´att använda sig av sina gamla dekorationer! Men nu har jag inte så mkt kvar...jag gav bort en massa papper och dekorationer till min brorsdotter och hon Älskar dom! Kul att glädja andra när man själv är sååå less på tråkiga gamla scrapsaker.. ;o)

Härlig layout iallafall! =)
Och en väldigt söt Kung Joel!

2008-02-04 @ 21:37:37
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback