Mer craft...

Nu är det faktiskt tillfälligheter som gör att mina layouter bara skapas med craft som cardstock; vissa är gjorda för en tid sedan, men den här gjorde jag igår. Min sambo är inte helt nöjd med att jag scrappat just det kortet; han tycker han ser så trött ut och visst gör han det, men det är ju så både han och jag ser ut emellanåt; tidiga morgnar och trist väder!

197060-206



Och då blir avfotograferingen därefter, har tom använt blixt...kanske plåtar om en annan dag. Kanske...
Godkväll folks och tack för att ni tittar in hos mig!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Jag tyckte den var fin *s*... och, tycker kortet är bra... det ser ... ja, naturligt ut helt enkelt !!

Postat av: Caroline / Mizty

Håller med dig om att man ska visa livet ur olika "vinklar" och vid olika tillfällen, så man kommer ihåg allt. LO´n är jättefin, härliga färger!
Kram CAroline

2008-02-07 @ 09:53:59
Postat av: cattis

Superfin sida och kortet var fint det med... ;o)

2008-02-07 @ 10:23:51
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Heléne

Snygg LO! Jag tycker också fotot är fint och naturligt. Snyggt att gubben din har matchat tröjan med höstträden i bakgrunden ;-) Kram!

2008-02-07 @ 11:49:25
Postat av: Aase/ängel60

Tror du att de ngn gång blir nöjda med fotona? De bor väl ihop med oss scrappare.... Just nu har jag börjat få -nej inte nu igen, kommentren hihihihi

Snyggt upplägg, gillar craft CS,sen är det ju väldigt dnyggt med rött :)
Kramis Aase

2008-02-07 @ 17:56:53
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Fräs

Vilka fina färger! Och härlig kompositon. :-)

2008-02-08 @ 19:39:41
Postat av: Heléne

Tyvärr är jag ingen annanstans :-) Jag kommer att vara här för evigt känns det som!!

2008-02-08 @ 22:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback