Det märks nu...

...att helgerna är över och bloggandet och kommentarsskrivandet har ökat igen! Tusen tack för det!

Lördagskvällen är här och jag är totalt slut som människa...guuud, vad jag längtar efter att få sova så länge JAG vill, inte så länge (tidigt!) Joel vill! Suck! Borde gå och lägga mig, men grannfan har sin TV på så förbannat högt! Jag är INTE våldsam, men den damen är sååå dum att jag skulle vilja klappa till henne! Nä, fy för grannar  och lyhörda hus! Och till råga på allt är det ett ständigt gråmörker omkring oss! Herregud, vad jag, och många med mig, längtar efter våren!  Har ingen som helst lust att fotografera och med det faller ju lite lusten att scrappa också; inga bra bilder = inga bra layouter!

Sådärja, lite gnäll idag igen!

I år ska jag inte köpa så mycket scrapmaterial; jag ska använda det jag har och koncentrera mig på månadspaketen från
Studio Calico som är fantastiskt sammansatta! Har fått tre stycken ännu så länge och varit såååå nöjd! Måste väl tillägga att någon mässa lär jag spendera pengar på, förstås...

Har inget nytt att visa upp; ljuset, ni vet, men tittar solen fram imorgon, växer tulpaner på denna blogg! Go´kväll, scrappare!


Kommentarer
Postat av: Maria

Roligt att läsa ett inlägg från dig igen. Hoppas liksom du att solen tittar fram snart. Det är sååå grått å trist. Vi hade faktiskt lite snö för drygt en vecka sedan , men det är borta, och i natt ösregnade det och var +7 grader. Det är januari. Hallåå! Fatta det vädergudar!

Postat av: Marie

Ja det kanske vore något, smycka bloggen med tulpaner för att pigga upp dig?! ;-) 1½ månad kvar, sedan bor jag på rätt sida av Sverige igen... hoppas solen har börjat lysa då! *s*

Stor KRAM

2008-01-13 @ 00:22:24
URL: http://sockergrynet.se/scrapbooking
Postat av: Skumpis

Sömn, jag vill också ha sömn! Fast lyckligtvis har jag det inom räckhåll. Är så gott som färdig i skolan och börjar mitt arbetslösa liv om en vecka. Tre prio blir det i vår; söka jobb, sova och scrappa!!! Frågan är vem som vill anställa en gravid småbarnsmamma :-o

Och jag undrar också när regnet ska sluta smattra mot rutan. Och när ska ljuset hitta hit? Nåja, den som väntar på nåt gott ;-)

När är mässan? Har du någon länk? Vore trevligt om vi kunde köra repris på höstens mässträff!

Kram!

2008-01-13 @ 17:04:56
URL: http://skumpis.blogspot.com
Postat av: Heléne

Jag längtar också efter ljus och ser fram emot att få se tulpanerna växa i din blogg! Nu gjorde du mig nyfiken... det finns en svensk 365 alltså?
Kram från den vita valen! ;-)

2008-01-14 @ 15:23:23
URL: http://helenesrussin.blogspot.com
Postat av: Marie

Jag har satt upp mig på nästa paket från Studio Calico nu, blev så sugen och det är ditt fel! ;-)

kram

2008-01-15 @ 00:15:37
URL: http://sockergrynet.se/scrapbooking
Postat av: Maricarmen Maza

absolutely gorgeous!

2008-01-25 @ 00:50:00
URL: http://maricarmenscrapper.blogspot.com/
Postat av: Ravnandrine

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-06-08 @ 10:28:11
URL: http://ravnandrine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback