Lite sommarstiltje i bloggvärlden?

Jo, det är det nog; ingen orkar kommentera och jag är likadan...går liksom raskt igenom min runda och kommenterar någon enstaka gång. Men lika ofta blir jag avbruten och har sedan glömt allt! Jag fortsätter dock att blogga vidare; här är bild från midsommarafton med favoritactionen (kan man säga så?) Vintage Film.


Tänkte på det där med scrappandet; har ju skrivit att jag knappt gör något sådant just nu, men det är faktiskt helt fel av mig. Den här senaste tiden har jag gjort ett tolvsidigt album till en väninnas dotter som tog studenten. Bildbevis finns ej! Har också jobbat med material till Swescrapbook och lite privat, totalt 6-7 layouter till. Det är ju faktiskt inte så lite...

Imorgon ska jag nog plugga kameramanual. Jag gick en ettårig fotolinje 92/93 och jag minns för tusan knappt hur man tänker skärpedjup och annat skojigt...bedrövligt!

Men nu ska jag packa upp IKEA-kassen som står innanför dörren! Vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja vi gick väl samma fotlinje du och jag, kära Hemse. Har också pluggat lite fotomanual, har knappt tittat i den innan , men nu måste jag lära mig vissa saker...basta....Men scrappandet är heeeelt bortfluget, HELT, vet inte vad jag ska göra.

Postat av: Aase/ängel60

Inte scrappat..... Ja så det kan låta fast man inte menar riktigt så :)

Härligt att veta att du är på G i af

Kram Aase

2008-06-25 @ 21:47:27
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Heléne

Ja, nog är det stiltje alltid :-) Det är mycket som brottas om dygnets allt för få timmar... Vi ska ha kalas för Plutten på söndag och det ska fixas käk, väljas sånger, tränas sånger osv osv Jättekul, men mycket att hålla reda på :-) 8 veckor låter underbart länge, hoppas ni får en toppensommar! Kram H.

2008-06-25 @ 22:42:14
Postat av: Skumpis

Här betyder inget scrappande verkligen inget scrappande :-D Fast idag ska jag nog sätta mig och scrappa några av bilderna du photoshoppat åt mig. Kanske är det min sista ensamma dag idag? önsketänkande :-)



Hoppas du njuter av din ledighet!

Kram!

2008-06-26 @ 09:17:35
URL: http://skumpis.blogspot.com
Postat av: Skumpis

Testar bara en grej



blir det här fetstilt



Färdigtestat. Ordet önsketänkande i kommentaren innan skrev jag nämligen inom såna där "stjärnor" och så blev det fetstilt istället...

2008-06-26 @ 09:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback