Nygammal scrap...

Känns väääääldigt längesedan jag gjorde dessa! Men nu har de visats på Swescrapbook.blogg så då visar jag dem här:
image279

Hmm, jultema mitt i högsommaren...en till:
image280

Ser rätt kallt ut, va? Jag sitter här och jobbar i Photoshop och blir galen på att det tar sådan tid för varje kommando...och titta, här kommer räddningen:

moderskeppet-undvik-att-photoshop-gör-datorn-slö

Jag är lycklig igen! Men, hoppsan, nu ser jag att "Gamla bloggverktyget stängs av inatt" Vad menas med det, då? Kommer det inte att gå att blogga här längre då? Eller vadå??? Äh, det lär jag märka nästa gång...hej för idag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för din goa kommentar... Men, om en hantverkare har allt sitt material i sin bil så borde det ju inte vara så? *funderar vidare*

Härlig misslyckad bild du fått fram och vad innovativt att använda dollartecken och upp-och nervända 7:or.

Å, jasså, fick du en inbjudan till klädparty, det var ju inte riktigt meningen... Men, du hade gärna fått komma om du haft tid. Då kunde vi ju ha scrappat lite också. ;-)

Kram
Maria

Postat av: Malin

Rings gärna nån dag :)
Imorn åker vi nog ut till svärisarna å stannar där ett par dar :)
Ses vi?
♥-Malin

2008-06-05 @ 23:38:54
URL: http://slosa.blogspot.com
Postat av: Malin

å nej
glömde ju, Lo:SARNa e så snygga!!!!
I härlig Annika stil!!!

2008-06-05 @ 23:39:42
URL: http://slosa.blogspot.com
Postat av: Maggie Grace

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2010-10-28 @ 08:07:39
URL: http://maggie-grace.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback