Uppdatering scrapbudget

När jag tittar in hos andra som har scrapbudgetar, ser jag att det verkar förekomma Silhouetter, Quickutzmaskiner och diverse apparater hos många. Jag har inte en endaste sådan, inte ens en tång...tycker det verkar så bökigt! Och dyrt; skulle hela tiden vilja köpa nya alfabeten och figurdies, för hur kul är det att använda samma om och om igen? Fast, det är klart, om en Silhouette ville flytta hit skulle jag förmodligen bli alldeles till mig...

Så här se min budget ut just nu i alla fall:
Layouter:  40 st
Pengar till mig/st: 25 kr
Månadskit: 2 st
Övriga inköp: 300 kr
Kostnad månadskit: ca 300 kr
Pengar att spendera:  (40*25=1000 kr-900=) 100kr
 

Kommentarer
Postat av: JEN

Makalöst irriterande dålig kvalitet på vissa prylar.... och så kommer man ändå fram till att HELT värdelösa är de ju inte... just för att det är snyggt. :-o *kram*

Postat av: JENNY

Vaddå jag hajar inte *s*

2008-03-09 @ 18:30:20
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/
Postat av: Alexanderella

Great site keep up the good work

2009-08-21 @ 10:45:35
URL: http://alexanderella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback