Photoshopping!

Nämen, guuuuuuud, vad kul det är, detta fantastiska Photoshop! Vi har hållit på en vecka och lärt oss massor av trix redan, bl a Wash, som är ett sätt att ge sina bilder ett lite "skitigt" uttryck. Här har jag valt smutsigt orange som ton:
                                                                                           197060-270197060-271

Jag har fortfarande lite svårt att få till hudtonerna vid sådana här avancerade trix, men skam den som ger sig! Nu svider det i mina ögon, kan det vara dags för bädden, tro? Godnatt till Er!

Kommentarer
Postat av: Skumpis

Åh, varför anmälde inte jag mig??? Jag trodde nog att man var tvungen att ha "fin" kamera men det kanske inte är nödvändigt? Alla gör så fina fotogrejer på sina bloggar nu för tiden :-) Det här var kanonsnyggt!!!

Postat av: Lisbet

Känner mig lite som en skurk för jag har tagit mig lite tid för en bloggrunda. Känner att jag behöver få lite mer input från andra, hur just du har fått ihop dina alster med färger och form. Det är bara så underbart att få tillfälle att insupa och låta sig inspireras. Ha en skön torsdag.

2008-05-08 @ 15:25:25
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Heléne

Jo visst går jag Mikaelas kurs! :-) Waiting for a rainy day + fri tid så att jag kan dyka in i PS med huvet före, just nu känns det som om jag skrapar lite på ytan... Men halleluja så användbart och vilken ny värld som öppnar sig med så skicklig guidning :-) Läckra bilder du har fixat till! Kram!

2008-05-09 @ 00:15:20
Postat av: Tezzan

Härligt foto! Är det så man ser ut när man är son till en scrap- och fotogalen morsa?
Coola grejer ni får lära er...

2008-05-10 @ 09:55:22
URL: http://tezzangirl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback