Melodifestivalen...

Alltså, den fångar mig bara inte längre! Så därför fixar jag bilder till scrapkryssningen istället. Jag har plåtat så lite den senaste tiden; det är så trist med inomhusfotografering och jag har inget ljusstarkt objektiv ännu. Och utomhus är det ju jacka och mössa enbart, inte heller så kul. Men nu är kameran med hela tiden; vill ju helst ha nya bilder att jobba med, men en del gamla bebisbilder får allt hänga med också...

Scrappandet är inte prioritet på, men då och då värker jag fram en. Den här är till veckans ord på swescrapbook:


Jag gillar verkligen att scrappa gult!



Nu ska jag lägga mig och lyssna på slutet av min ljudbok, somnade ifrån igår...

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ja gult är härligt! Hoppas verkligen han slutar med sin ovana snart.. inget kul det där. Kram H.

2009-02-14 @ 23:40:12
Postat av: Skumpis

Fina layouter! Vad är det för bokstäver på titeln på den andra?

Jag är såååååå aaaavis på dig som ska på kryssning!

Postat av: Maria

varifrån kommer datumstämpeln?

2009-02-17 @ 21:48:55
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: tessan

har precis börjat lära mig göra LO

och måste säga åååååh vad jag gillade dina

jätte fina :)

2009-02-21 @ 14:19:01
URL: http://sessanshorna.blogspot.com/
Postat av: Fabienne

A beautiful layout, and a pretty little boy! Love all this colours! Good day from France!

2009-02-28 @ 08:53:04
URL: http://fabienne-franck.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback