No more Studio Calico...

Jo, ett kit till blir det, men sedan avslutar jag prenumerationen.; har inte tyckt särskilt mycket om deras senaste paket, så bye bye! Har satt upp mig på väntelista till Scarlet Lime istället, de har vääääldigt fina paket!

Jag förbereder mig för helgens Scrapkryssning. Ska beställa foton från Crimson ikväll och fixa i ordning några kit för resan. Jag tar inte med mig så mycket, dels finns ju butiker ombord och till alla kurserna ingår material. Kul ska det bli!

Så här såg det ut på vår gård igår natt kl 24.00


Så här geggigt ser det ut idag...bläh!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Varför ska det slaska med en gång???

Det kan man ju undra. Hoppas du får en kanon helg på kryssningen. Kram Aase

Postat av: Anonym

Usch, va trist med slask! Lite vitt fluff gör ju allt så vackert. Jag har suttit och kollat på foton som ev. ska få följa med på kryssning... hur 17 ska jag kunna välja ut några till det då?? Vi ses på fredag! Kram H.

2009-02-23 @ 21:48:51
Postat av: Skumpis

Trevlig resa! snyft

2009-02-27 @ 00:32:53
URL: http://skumpis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback