Nä, inget nytt, men det här är ju ganska kul att sysselsätta sig med...

Googlade på Annika är och här är några svar; vissa med verkligheten överensstämmande, andra totalt fel...

Annika är alltid lika fokuserad och målmedveten.
Annika är överlägsen både yngre och äldre kollegor.
Att träffa Annika är att möta någon som man älskar väldigt mycket.
Annika är grym!
Annika är en riktigt snäll och duktig flicka som kan hjälpa till med allt möjligt.
Annika är inte drottning över alla datorspel!
Annika är redo att gå till busshållplatsen...
Hon är en ganska fräsig tant. ... Annika...
Annika är mer jordnära.
Smeknamn som används på Annika är t ex: Anka, Bimbo och Svampen!!!
Dagen efter är Annika mycket ångerfull...
"Jag har alltid roligt när jag är full" Annika är väldigt bra på att tagga till...
Chansen att fånga in Annika är väldigt, väldigt liten.
Annika är undervärderad!

Kommentarer
Postat av: theValkyria/Gunilla

Har lagt till din sida i min länklista. Hoppas att det är ok. Älskar dina färgkombos.

Postat av: cattis

Hehe...kul läsning! ;o)

Kram

2007-05-14 @ 18:36:22
URL: http://kathis.blogg.se
Postat av: Mia

Jag har precis snott idéen och gjort likadant....fast med namnet Mia då....eftersom jag heter så. Tack för tipset!

Kram Mia

2007-05-16 @ 13:46:18
URL: http://joggemia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback