Tack för trösten, tjejer!

Tänk vad mycket vänlighet det finns ute på scrapnätet! Det värmer gött! Och jag är inte allvarligt skadad av sågningen...*ler*

Just nu längtar jag till
Mikaelas Photoshopkurs ska börja! Och så tänkte jag lägga till några timmar till på dygnet, för att få mer tid till att läsa manualen till kameran, för guuuuuuuud, vad inställningar det finns på den!

Så här ser en son till en scrappare ut när han fått tag i gamla pebbles:
197060-247

Det var länge sedan, men här är Dagens Gnäll:
Hur f-n kan man ta bort Grey´s Anatomy och sända ishockey? Vet de inte att det är min chipsdag????



Kommentarer
Postat av: fräs

Iihihi- nu tycker du nog att jag är knäpp?? ;-) Men jag tycker inte om grey´s anatomy. Ska jag vara helt ärlig så är den suuperboring. Och inte dreglar jag över den där doktorn heller, vad han nu heter. han som alla kvinnor verkar gilla. Jaa... det var dagens gnäll från mig iaf. :-D Pöss på dig Master!!

2008-04-09 @ 22:29:24
Postat av: Jenny

Har som tur var sett alla avsnitt från denna sesong... annars hade jag också blivit SUR!!!!!!

Postat av: Therese

Det undrar jag med! Jag blev så ledsen när jag slog över till femman och skulle börja kolla på Grey's.
Hur kan de bara med!!!
Underbart foto på sonen.
Kram

2008-04-10 @ 11:38:43
URL: http://www.thereselittlecorner.com/blogg
Postat av: Lisbet

Jag har opererat mig och har inte åstakommit så mycket på sistone. Men nu känner jag att jag behöver inspiration så jag kör en ordentlig blogrunda för att titta om du skapat något nytt eller hittat på något annat som ger mig inspirationen tillbaka.

Ha en underbar helg

2008-04-11 @ 08:58:17
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Aase/ängel60

Har också funderat på varför de tagit bort chipskvällen, skanar allt Grey´s... Kram Aase

2008-04-11 @ 15:14:42
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback