Lite färgglatt!



Jag gillar verkligen dessa färgglada papper från Rose-Moka; de är helt enkelt perfekta till sommarlayouter! Däremot är jag grymt missnöjd med hur swirlen blev och inte kan jag ta bort de översta pärlorna heller, för jag ritade prickar innan jag limmade fast dem och vips, så var de runda slut! Jaja, nu får det vara som det är...

I början av min scrapkarriär tyckte jag det var jättekul att scrappa alla dessa händelser, som jul, födelsedag, påsk, första ditt och första datt. Men det är det inte längre; får liksom värka fram dessa layouter...det roligaste för mig att scrappa numera är saker som sägs och görs! Och oftast bara för att jag älskar just den bilden!

Men jag tänker i alla fall fortsätta med typ ovanstående händelser, bara för att...liksom...det känns som om...äh, jag har ingen bra anledning till varför, så jag gör dem helt enkelt bara!

Tack för fina kommentarer, kvinnor! Ha en skön helg! Och, ja just det, ja, imorgon fyller någon år! Fast vem tänker jag inte tala om...

Kommentarer
Postat av: myamia

Kan bara säga wow vilken lo. superläcker! grattis i försott till jubilaren då ;)

Postat av: LottaM

Superhärlig LO. Älskar den klara gula färgen, perfekt för ett sommarkalas.



Håller med dig. Jag scrappar födelsedagar etc mest pliktskyldigt för att det hör till och ska dokumenteras. Tröstar mig med att det är viktigt för barnen och att de sannolikt kommer att uppskatta dem när minnet har svikit...



Ha en härlig helg!



**Lotta**

2008-08-09 @ 00:08:48
URL: http://lottamaun.blogspot.com
Postat av: LottaM

Oj, jag glömde det viktigaste, GRATTIS till "någon" i morgon...

2008-08-09 @ 00:09:50
URL: http://lottamaun.blogspot.com
Postat av: Jenny

Fantastiskt fin!!

ÄLSKAR också de där papprena. Men har helt missat att de även fanns bokstäver snyft

2008-08-09 @ 13:16:04
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!!!!

Ohhh så mycket underbart du lägger ut, jösses VILKA foton!

Fniss har en hel drös med fototn du kan få greja med ;)



Å Du fylla år e ju helt okej.. för 25 e väl inget att skämmas för ;) Det trodde jag att vi alltid fyllde nu hedanefter!!!

Kramar i Massoor!!!!!!!!!!

2008-08-09 @ 17:24:49
URL: http://slosa.blogspot.com
Postat av: TipsyTessie

Underbart färgglad LO! Älskar oxså dessa papper :) Tycker precis som du när det gäller att både ta kort och scrappa dessa händelser. Mycket roligare att både fota och scrappa det oväntade.

2008-08-10 @ 20:03:42
URL: http://tispsytessie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback