Nystart under planering

Ja, inte jag alltså, men SweScrapbook håller på för fullt. Det känns jättekul och jag är inspirerad till tusen igen! Håll utkik!

Jag fick en award häromveckan, av Mysmumlan, en tjej som scrappar helt underbart! Tack för den! Naturligtvis finns det regler för hur man skickar denna vidare, men jag bryter dem och delar ut en kollektiv award till alla er som scrappar, oavsett stil! Så, håll tillgodo:



Idag fick jag nästan lust att springa omkring i det tropiska skyfall som kom; regnet var alldeles ljummet! Enda kruxet var att det kändes lite genant att komma som Miss Wet T-shirt till dagis och hämta sonen...annars hade jag nog gjort det!

Helgen är ganska obokad, förutom ett besök till bror med familj. Därifrån åker vi sedan med gratis platt-tv (japp, gratis!) och resten av helgen hoppas jag kunna ägna åt scrapping; jag är sugen!



Trevlig helg till Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback