Kul med Photomats!

Det var ett tag sedan jag var inne på Mikaelas kursblogg. Ja, ni som gått hennes kurser i Photoshop vet vad jag menar och för er andra kan jag förklara, att det var en kurs för oss som ville lära oss lite tips och trix och som inte kunde så mycket innan...i alla fall, jag kollade igenom lite och hittade lite som jag inte hann med under kursens gång; därför är det så bra att den ligger kvar! Det här testade jag nyss:





Så kul kan man ha med sina bilder! Nu önskar jag mig ett Nikonobjektiv 50mm/1,8...tomten, hallå!

Kommentarer
Postat av: myamia

detta testade jag under kursen någongång. men jag är riktigt dålig på att slutföra den där kursen. det är himla bra att den finns kvar.

jag önskar mig en blixt av tomten.

hoppas att vi har varit snälla i år ;)

kram mya

Postat av: Heléne

Ja, den där tomten med kameragrejer i paketen får mer än gärna komma till mig också :) Läcker LO med det lila och gula! Ha det gott tjejen och hoppas att julstressen håller sig borta ♥ Kram H.

2009-12-11 @ 10:57:53
Postat av: Heléne

Don't you worry... Klart jag ska ut och cruisa! :)

2009-12-16 @ 23:11:34
Postat av: Charlotta

Hej !



Ville bara tassa in o önska en riktigt GOD JUL !!



//Charlotta

2009-12-21 @ 10:38:42
URL: http://happieart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback