Dag 4-8

Nästa laddning bilder från Danmark...

19 juli tillbringades på Aalborgs zoo. Jag är så dubbel inför det där med djurparker; förfasas över hur liten yta många djur har, samtidigt som jag är glad över möjligheten att få se dem på nära håll...

Hur söta är inte dessa surikater?


Mr lejon skrämde slag på mig direkt vi kom in; Björn ställde sig vid ena hörnet och när lejonet kom dit röt han så jag ramlade baklänges! Han gillade verkligen inte B, för han gjorde samma sak varje gång han tittade åt hans håll. Vi gick....



Suddigt, jag vet, men ibland gillar jag sådana foton...

Barnens zoo är alltid kul!


20 juli - morgonmys med mamma i Humlum.


21 juli har vi kommit till Hvidesand, en underbar strandremsa på så där några mil...men denna blåst!


Jag gillar INTE vågor och badade inte...








Det här var en stor dag; äntligen släppte rädslan för att ta av stödhjulen och han CYKLAR!

Kolla tungan! Lyckan är stor!



Min!






Ok, I´ll be back!

Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara bilder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback