Lycklig!

Kan man bli annat när man får vakna och se in i ansiktet på denne underbare kille?



Han är förresten en duktig fotograf! Och man får ju ställa upp liksom; kan ju inte alltid kräva att han ska stå till mammarazzis förfogande...



Idag lyser solen med sin frånvaro. Det gör mig inte så mycket, för jag ska köpa mer tyg och sy. I min iver att fixa i ordning gardiner och annat till husbilen, har jag lyckets med konststycket att kasta även våra mörkläggningsgardiner! Så nu får jag sy det med...och jag älskar INTE att sy! Till råga på allt har symaskinen fastnat i ett läge; tur det är raksöm åtminstone!

Nä, in i duschen och iväg, så jag får gjort det som ska göras!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka underbara bilder, båda två!! Vackert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback