Jaha, opera då ja...

Den går säkert hem, varthän den där finalen nu går i år...inte! Men hallå! Jaja, jag vet ju varför jag slutat titta på den; folk har ju skitkonstig smak; EMD skulle ju vunnit och det vet jag med säkerhet! *ler'

Nä, jag scrappar istället. Ett favoritfoto, mycket för att jag nästan aldrig är med på bild!



Hmm, märkligt, jag som var trött på cirklar och skulle scrappa grafiskt, återkommer hela tiden till den mer pyntade stilen. Imorgon, då ska jag scrappa rena ytor, imorgon...

Jag gjorde den här igår också och den visar vem som är den mest omtalade personen hemma hos oss just nu;



Japp, kompisen Spiderman! Det är faktiskt lite mycket den gubben just nu, men möjligtvis har jag lyckats styra in lite på Scooby Doo...kanske...

Ok, vi ses snart, på en blogg nära dig!

Kommentarer
Postat av: Marie

Här gillar sonen spindelmannen också... man undrar vad det är som gör honom så spännande?



Scrappa som du gör tycker jag, för du gör det så bra!!



Trevlig söndag!

Kram

Postat av: Heléne

Hi hi! Hoppas spindelmannen lugnar ner sig snart, men kul att han blev scrappad :) Jag gillar också ditt runda och pyntade! Kram H.

2009-03-15 @ 21:52:45
Postat av: Saawan

Så snygga layouter! Jag har sagt till vår fyraåring att spindelmannen är för stora barn, hehe, så nu frågar han nästan var dag om han är stor snart.



och ja, EMD skulle vunnit!

2009-03-16 @ 08:04:36
URL: http://julpysslarensvra.blogspot.com
Postat av: cattis

Voffsingen!! Den här var verkligen cool!! Måste jag visa min A när jag kommer hem! =)

2009-03-18 @ 08:09:58
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: maybemej

gud så snygg den cirkelformade LOn är... Ruggigt kul ide med spetsen runt cirkeln... LIKE IT A LOT- Trevlig helg.

2009-03-28 @ 01:01:29
URL: http://www.maybemej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback