Lång paus!

Ja, det blev det; det var inget som jag planerade, blev bara så. Rätt skönt är det att låta bli bloggen ibland; det finns ju annat att prioritera den här årstiden!

Jag har dock scrappat som en galning; bestämde mig att till mors 70-årsdag ge henne boken om hennes liv och den har vi idag överlämnat. Och ni må tro att det var en oerhört uppskattad present! Tårar och glädje om vart annat! Gissa om jag är glad över attt ha funnit denna underbara hobby som gläder mina närmaste så!

Kanske lägger jag ut bilder på albumet, måste höra med jubilaren först...så länge kan jag visa två alster, gjorda till Swescrapbookbloggen, med material sponsrat av
Arkivet :





Inte jättebra bilder av dessa två, men orka i den här värmen...ha en go lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Läser din text till trädgårds bilden och jag känner igen mig på pricken har rivit mitt hår 1000 gånger pga allt som förstör drömmen om ett eget hus, men jag lovar dig snart tar det vind i segel och att blir som du vill, vi har precis köpt tomt efter många år av nej från alla möjliga håll. Vi vet att ekonomin blir tajt men vi ska klara det vi tror på oss!!!! Hoppas allt går vägen för er!

Postat av: Heléne

Jag har varit ute och krafsat lite på våran plätt idag och grävt ner ett Löjtnantshjärta. Attackerade lite maskrosor och knipsade lite grenar också. Jag hoppas verkligen att din/er dröm snart blir sann!! Tycker att du har fått vänta länge nog nu, kram H.

2009-05-03 @ 00:26:26
Postat av: Aase/ängel60

Superläckra båda två. Visst är det kul att ge bort något man gjort själv :=) Vilket minne....

Bra jobbat Annika, både med LO, album och en välbehövlig bloggpaus....

Kram kram Aase

2009-05-03 @ 21:33:52
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: ylva

hellre scrappa som en galning än blogga som en, säger jag :). och det låter som en underbar och rar present! vackra nya layouter har du gjort också.



önskar en varm och härlig vecka!



kram kram,

2009-05-04 @ 05:10:53
URL: http://hjerteting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback