Men, vad roligt detta är!

Och jag som försökt minska på min tid vid datorn! Inte nog med att det är så enormt roligt, det är nästan gratis också; av det jag använt hittills har jag bara köpt en liiiiiiten del...

Jag vill lära mig mycket mer om digitalscrapping; just nu pillar jag och hoppas det blir bra, men sådant som runda hörn, cirklar etc har jag ingen aning om hur jag ska göra...nåja, nybörjare ännu så länge och rätt nöjd själv med de jag hittills gjort!



Och här skulle det komma en till, men den här envisa bloggen vägrar att lägga upp den! Nu fortsätter jag med att kolla upp allt gratis som finns att hämta där ute!

Kommentarer
Postat av: Jenny

WOW Snyggt jobbat Annika!



Är du självlärd eller har du gått någon "kurs"?

Postat av: Josefin

Svinsnyggt!! tänker absolut inte börja

2009-11-04 @ 12:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback