Foton och scrap

Väldigt ojämn är jag i mina uppdateringar, men så får det vara...

Dagen idag har varit en mycket vacker dag med långpromenad på schemat. Kameran följde med, vilket den inte gör särskilt ofta just nu. Några bilder blev jag riktigt nöjd med:






(Action av Maybemej/free)


Här skulle det komma ett par till, men de går inte att ladda upp...så jag försöker med ett par från förra lördagens stora event, Walking with the dinosaurs, på Scandinavium. Det var en riktigt fantastiskt bra show! Lite svårt att få till bra bilder dock; jag behöver ett mer ljusstarkt objektiv...





Den lille mannen ni ser är Per Graffman, som spelar den paleontolog som utgör berättare under föreställningen. Nu blir det filmtajm!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hej !!



och tackar för besöket s

Vilka härliga höstbilder,

gillar särskilt den på dig med höstlöven i bakgrunden !



Ha en härlig söndag !



//Charlotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback