Jamen, såklart!

Visst gillar vi gratisgrejer? Jag gör det i alla fall och just nu har Fujidirekt ett erbjudande om GRATIS fotobok till alla oss som bloggar! Själv har jag aldrig beställt just fotoböcker, men har många gånger tänkt tanken; för, ärligt talat, hur många album orkar man scrappa? När lusten till scrappingen tryter, vilket den gör ibland, är ju fotoboken ett fantastiskt komplement och möjligheten till journaling finns dessutom. Omslag väljer man själv, mjukt eller hårt; för min del är hårt ett självklart val. Den svåra biten blir väl nu att välja vilka bilder som ska vara med...nåja, ett trevligt problem och man kan ju faktiskt beställa fler böcker!

Ikväll skulle jag ha sett Män som hatar kvinnor, men fick skjuta upp den filmen till imorgon. Och varför det då? Fotboll.....................................................

Jag fick photoshoppa istället! Så kan det bli ibland, med sportdårar i familjen...

Kommentarer
Postat av: Anna på Annas Scrapbooking.

Tack söta du för din kommerntar i min blogg. Du är underbar!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback