Ojojoj, då, usel bloggare är jag...

Har liksom mer och mer fastnat i Facebook-greppet, så den här blir lidande. Det är ju nytt år, med nya löften, önskemål, föresatser, ja kalla dem vad ni vill, men sådana har vi väl allihop avlagt? Mmm, tänkte väl det; jag har likadana, som jag haft de senaste typ tjugo åren; gå ner några kilon, äta sunt och träna. Bla, bla, bla...men i år har jag satt lägre mål, får se om de håller...sunt äter jag, försöker äta enligt GI, träningen går det sådär med, men all träning är ju bättre än inget! Och ett halvt kilo i veckan ska jag väl klara av; det blir många fram till sommaren, det!

Jag ska ta tag i virkning igen; det gjorde jag mycket när jag var yngre och nu är ju trenden stor igen och flera av scraptjejerna har börjat virka och tja, jag har blivit inspirerad till att börja igen!

Fotograferandet ska jag också ta tag i; vill gärna bli en bättre fotograf och bör nog börja med att faktiskt lära mig kameran ordenligt! Så, manual fram och läs den!

Jag har skaffat mig en anteckningsbok för 2010, där jag ska försöka föra, om inte dagbok, så åtminstone veckoanteckningar; man glömmer så lätt och jag måste få ner det på papper. Det blir en kombinerad bok med tankar och inspiration, projekt att genomföra, saker som Joel säger och annat...

Scrappingen är fortfarande på låg nivå; ibland tar den tag i mig och det är jättekul, men lika fort går det över...jag tröttnar så på att behöva plocka allt fram och tillbaks mellan skåp och arbetsbord, så då låter jag bli istället! Den här gjorde jag i alla fall för någon vecka sedan och den låg ett tag på TwoPeas 10-i-topp tittarlista, kul!



Ha en skön dag, eller kanske bäst jag säger vecka, med tanke på glesa uppdateringar...


Kommentarer
Postat av: Primia

Förstår att denna layouten låg högt på tittarlistan,

den är hur fin som helst. Färgerna blev så fina tillsammans.

Postat av: rosy3108

gorgeous layout!

2010-01-31 @ 11:41:44
URL: http://www.edenscrap.com/
Postat av: Zarah

Åh milde himmel... Så otroligt SNYGG! mållös av beundran

2010-01-31 @ 12:40:55
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback