Det är KUL att scrappa igen!

Digiscrappa, alltså; har inget som helst sug efter pappersscrapping, men vem vet? Bakom mig ligger liten och sover så gott; han har ett väldigt behov just nu, av att somna i min säng, eller på soffan och så får det väl vara ett tag då. Det är ändå inte varje kväll och han har somnat i egen säng ända sedan han fick en. Det är mysigt att höra hans lugna andetag!

Jag har scrappat två layouter ikväll och jag har lärt mig dropshadows, men glömde bort det på den första! Helt crazy tjej!


Cred: Amy Stoffel - My best bestest friend - Scrapmatters

Och där får jag avbryta dagens inlägg, eftersom det helt enkelt inte går att lägga till fler bilder...vi ses, hörni! Trevlig lördagskväll!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback