Så nöjd!

Ja, idag är jag så nöjd! Jag har varit duktig, får man uttrycka sig så om sig själv? Jag gör det i alla fall, för jag har skurat hela köket idag och då menar jag allt; skåpsluckor, väggar tom taket, men det var ingen bra idé; ganska dum, faktiskt, för nu ser det ännu sämre ut än vad det gjorde innan...men det får jag åtgärda en annan dag! I det stora hela är köket härligt vårstädat och rent!

Digiscrappat har jag också gjort, denna gång med bilder från december:


Cred: Chrystal Wilkerson, Little Dreamer Design bl a...

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har verkligen haft full upp. Jättefin layout! Jag har verkligen tagit mod till mig och inhandlat fler fina digikit, hoppas att jag får igång min annars så jag kan dela med mig. Får väl fixa en ny om det inte går.



Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback