Inget nytt här, nej!

Känner att jag ligger efter med uppdrag för SWEScrapbook, så det är det mest primära skapandet just nu! Ni har väl sett den härliga "Hemlisen" - skapandet  av den ultimata Boken om Mig? Om inte, så kolla länken och häng sedan på; jag är redan tre stycken efter (man måste ju ha lite semester också!)  men har bestämt mig för 6*12 - format på mina layouter i denna följetong...

Så, ett tag framöver kommer det förmodligen inte att finnas så mycket nytt här, förutom det som jag redan skickat till SWEbloggen, men de ska ju publiceras där först...

Och min lille kille ska börja på "storabarnen" på dagis! Oj, hur gick det till? Han är ju liten, ju...i mina ögon, fast stundtals är han VÄLDIGT MYCKET TRE ÅR! Och det vet väl alla föräldrar hur den åldern kan vara! Att det kan rymmas såååå mycket vilja i en så liten kropp! Jisses!

Kommentarer
Postat av: Caroline / Mizty

Nä, nu ska jag lifta dig!! Din glassfrossa är så läcker så jag kan dö =) KRAM

2007-08-22 @ 23:12:13
Postat av: Aase/ängel60

Ja en treåringen är inte att leka med precis.
Men jag kan väl få vara kloka mamman :) och säga att varje ålder har sin tjusning! Det är verkligen så, känner jag som håller på att landa i "åldern" vuxna barn!!! Kram Aase

Postat av: Karoline

Jag ska absolut vara med på "hemlis" projektet, jättekul. Har inte bestämt vilket format än men lutar åt 15x15cm.
Jag har också en väääldigt lång önskelista, har handlat vääldigt lite det sista och har inget kul hemma. Men jag väntar också till mässan, får utmana mig själv att göra det bästa av gammalt "skräp" så länge...
Håller på och städar scrapvrån och hittade OÖPPNADE clearstamps som jag bara var TVUNGEN och ha med en gång när jag såg dem...jaja så bråttom var det tydligen inte ändå...:-)
Ha det så bra!

2007-08-23 @ 18:26:53
URL: http://frusigoldson.blogspot.com
Postat av: Sandra

Japp, känner igen det där med viljan i 3-åringar! Det värsta är att det är rätt mycket vilja redan i min 1-åring också, undrar hur det blir om 2 år...

2007-08-24 @ 12:54:28
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Maria

Jojo, en treåring vill och kan mkt! Här är det kamp varje dag! :-)
Får frååga här också (Fl innan) om du ska på mässan och isåfall vilken dag?

2007-08-25 @ 19:40:20
URL: http://marajjahsscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Monica

Hmmm, tur att treåringarna blir större! :-) Materialet till trädkramaren kommer från scrap- och konstnärsmaterialgrossisten Metalimo som jag numera jobbar för. Nästa vecka är det Formex-mässa för fackhandeln och och flera butiker borde ha något av det här materialet. Nyheterna från sommarens CHA börjar droppa in i Malmö, så det kommer mycket kul framöver!

2007-08-25 @ 21:12:55
URL: http://monnah.blogsome.com
Postat av: Bodil

Hej Annika.
kolla i min blogg, jag har taggat dig
kram Bodil

2007-08-25 @ 21:14:13
URL: http://jommasblogg.blogspot.se
Postat av: Maria

Jodå, jag har sett att det kanske inte är så roliga utställare, men ändå, ja, jag vet inte... Det är lite det där med att ha råd också. Hotell är inte billigt! Å sen så ammar jag ju fortfarande H. Jag har lurat lite på att åka till Helsingborg på mässan där två veckor efter den i Gbg, men jag vet inte där heller.
Blir det så blir det lördag, det skulle dessutom vara såå roligt att träffas igen.

2007-08-25 @ 21:46:48
URL: http://marajjahsscrapblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback