Söndag igen...

Eftersom det inte verkar vara som så på, Joels nya avdelning, att man ger fröknarna en liten julklapp, kände jag att då får vi väl göra det själva då. Så jag "pimpade" ( var kommer detta ord ifrån???) några tändsticksaskar (nä, jag tyckte inte det var särskilt kul och kommer inte att göra det igen, alldeles för pilligt!) köpte silvriga blockljus och silvrigt förpackade kolor och slog in i cellofan. Det blev väldigt uppskattat!
197060-173

Och här är en ny som visats på SWEScrapbook i helgen,  denna gång Ett Ord i Veckan - Vänskap:
 image174

Till sist, Dagens gnäll;
- Varför är det så svårt att släppa av/ut människor innan man måste "knö" sig på/in? Jag talar förstås om spårvagnar, affärer etc där det rör sig mycket folk och extra mycket folk med extra stora kassar just nu...man blir ju vansinnig!

Godnatt, gott folk!


Kommentarer
Postat av: Mia

Alla kan ju inte gilla att göra pilliga tändsticksaskar....men nu är du ju en erfarenhet rikare. =)

Såg denna vänskaps-Lo på Swescrap.....läcker som tusan! Älskar det skarpa svarta mot det turkosa.

Ha så gott!

Kram Mia

Postat av: Karoline

Jag har också gett mig på det där med tändsticksaskarna...inget för mig heller... Men det ser väldigt fint ut det som du har gjort.:-)
Och LO:n är fin, tycker om texten som du skrivit.
Hoppas att ni mår bättre!
:-)

2007-12-17 @ 15:35:18
URL: http://frusigoldson.blogspot.com
Postat av: Aase/ängel60

Jag insåg redan vid den första fina tändsticksasken det är inget för mig precis som alla fina julkort som finns på alla bloggar..... Alldeles för litet!
Vilken kanon fin LO, gillar ditt enkla upplägg och få men passande detaljer!
Ha en bra vecka. kram Aase

2007-12-17 @ 18:43:05
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Skumpis

Kusligt lika de presenter jag gjort :-D Jag tycker dock att tändstickspyssel är en alldeles lagom nivå för mig just nu. Saknar inspiriation och är för tillfället lite otålig, så tiominutersprojekt känns perfekt :-)

Underbar LO. Gillar att du ritat runt bokstäverna i titeln. Det gör dem extra mjuka och runda.

2007-12-18 @ 19:08:59
URL: http://skumpis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback