Ok, svar på utmaningen...

Utmanad

Jag har blivit tagen av http://ethelb.blogg.se/  och  http://fnyz.blogg.se/

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag har rest runt jorden och spenderat ca 150000 kronor på dessa resor. Och det värsta av allt är att jag har     knappt ett foto från mina resor, för de är kvar hos min ex-sambo...

2. Jag har bott några år på Gotland.

3. Jag hatar att gå till tandhygienisten, för det gör så fruktansvärt ont när hon tar bort tandsten och det där ljudet när hon skrapar med de där krokarna - gaaah!

4. Jag städar jämt och vill att det ska vara MIN ordning hemma...pedantisk? Ja, och jag är likadan när jag scrappar; inte en pryl i sikte som inte används just då...

5. Jag har 6 kg extra som ABSOLUT INTE vill lämna min kropp! Och jag fattar inte det; så många chokladkakor om dagen äter jag inte...

6. Jag har nu ingen aning om vem jag ska utmana vidare, för alla jag kollat hos är redan utmanade, så här stoppar väl utmaningen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback