Fredagskväll!

Och det betyder oftast scrappingkväll för mig, men idag tror jag att jag skippar det...är lite för trött och på väg att bli förkyld. Fast man ska aldrig säga aldrig; det ligger ett verk och stirrar på mig därute...

Två gånger denna vecka har småfåglar flugit in i fönstret här hemma och ena gången tog vi in den lille darrande blåmesen. Jag tog fram kameran och fyrade av, livrädd att han skulle flyga iväg! Men han var helt omtöcknad och satt där så fint, fast jag vågade inte ta mer än två bilder. Till slut tog vi ut honom på balkongen igen och han flög iväg... 

image132


Den andra lille stackaren var en kungsfågel och har ni sett en sådan? Sååååååååå liten...fast det fotot ligger i min telefon fortfarande, så det får ni inte se...men en cowboy är väl inte heller helt fel? Med det önskar jag er en underbar helg!

197060-130 

Kommentarer
Postat av: Skumpis

Men hjälp, vilket fantastiskt foto på Joel!!!! Hur har du fått bakgrunden så vit?
Jag hade gärna setts och scrappat men jag har tyvärr fullt hela terminen skullle jag tro. För varje gång V är hemma från dagis måste jag ta igen det jag missat i skolan på helgerna. Och han är typ sjuk varje vecka :-(
Ha en trevlig och skön helg. Jag ser fram emot ditt nästa verk!

2007-10-19 @ 21:11:10
Postat av: Aase/ängel60

Synd att du inte kan komma..........
Det ska bli så kul, allt är packat maten är lagad
Jag är såååååå trött men ser fram emot en dag med bara scrapping.
Kanske till våren att vi kan få till det med en träff, Kram AA

Postat av: Örnen

Underbar bild på cowboyen!!!!

2007-10-20 @ 19:32:49
URL: http://ornen.blogspot.com
Postat av: fraise

Men vilken liiiten pippi där! Så sött så sött. :-) Hoppas inga fler flyger in i era fönster. Stackars små krakar. Och vilket helt fantastiskt foto på liten cowboy också! Du är fantastisk. Så himla fantastisk! :-) Jag kan bara konstatera att jag får aldrig nog av dina, helenes, sötaste slösa och augustis alster! Mer mer sånt säger jag!! :-D Ha en trevlig resterande helg och en massa cyberhugs till dig!! /D

2007-10-20 @ 21:44:15
URL: http://scrapblocked.blogspot.com/
Postat av: Elin/pylle

tack så
super mycket för din kommentar i bloggen.
Ja jag tror också att allt har blivit så uppblåst på scrappfronten och att man inte riktigt hänger med för det går så fort.
Underbart kort på din lilla cowboy han är ju såå söt. Kram på dig ocg trevlig fortsatt helg.

2007-10-20 @ 22:03:33
URL: http://www.pylle.blogg.se
Postat av: Karoline

Viken cool cowboy! Snyggt med de svartvita kontrasterna.
Söt liten fågel men jobbigt när de kommer in, här flyger de ofta in i rutorna och lämnar en geggig fläck med lite fjädrar typ...usch...
:-)

2007-10-21 @ 14:22:12
URL: http://frusigoldson.blogspot.com
Postat av: cattis

Vilket härligt foto på din söta cowboy!! =)

2007-10-22 @ 07:50:01
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Tomasfilippa

I kinda like it. Thanks!

2010-03-02 @ 12:44:49
URL: http://tomasfilippa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback