Söndagslugnet råder...

Idag har vi haft en riktigt mysig dag, jag och sonen. Tillsammans med sonens pappa besökte vi den delikata restaurangen McDonald´s, varefter pappa åkte för att se äldre sonen spela hockey. Jag och Joel gick då på Joels första biobesök någonsin; en stor händelse! Vi såg Alfons Åberg på Frölunda Kulturhus. Tyvärr var det just den film som vi har hemma, så efter en halvtimme ville han gå; då var godiset slut och filmen inte rolig längre! 

Vi tog sedan bussen hem; det var nog mer spännande än filmen! Väl hemma mötte Joel en kompis och de lekte i en och en halv timme, sedan höll jag på att frysa ihjäl! In i värmen och äta, på med Bolibompa och jag satte mig en stund vid datorn. En kvart senare gick jag in och där låg han alldeles däckad och sov...lille killen! Han måste varit helt slut! 

Så, här är jag och surfar runt! Men jag är förkyld och ska nog passa på att vila mig lite; det blir liksom inte så mycket av den varan under dagarna...

Här är en layout som presenterades på  
swescrapbook igår. Uppdraget var Ett Ord i Veckan - Gåta

image133


Kommentarer
Postat av: cattis

Ååååå...superfint!!!!
Hoppas du känner dig bättre idag!!

Kramis!

Postat av: Skumpis

Vilken fin!!! Gillar att man hittar fler detaljer ju mer man tittar. De försvinner så gåtfullt i pappret. Skitcoolt!
Vilken mysig dag ni haft. Jag ser också fram emot första biobesöket. Har redan bestämt att gå juldagen nästa år :-D :-D Och buss och spårvagn är en fantastiskt billig och bra aktivitet. Ibland ger vi oss bara ut och åker i en timme, byter vagn lite här och där, och grabben är överlycklig :-D
Hoppas du snart mår bättre!!! Kram!!!

2007-10-22 @ 09:22:01
Postat av: Karoline

Jättefin LO!
Vad tråkigt att du har blivit förkyld. Hoppas att du snart blir frisk!
Själv ska jag och dottern åka och handla på Ica strax...så jag sitter och bygger upp ett stooort lager tålamod...:-)
Ha det bra!

2007-10-22 @ 12:40:57
URL: http://frusigoldson.blogspot.com
Postat av: fraise

Hej annika! Jaa- tänkt om mina barn var lika roade av att åka kommunalt! *S* Skrik, gråt o bråk brukar dominera våra buss/t-bane/tågutflykter! Bio låter KUL! Vill själv hemskt gärna se Råttatouille. Verkar vara en kul film. Ska nog ta äldsta dottern o se den. Alldeles underbar LO förresten! Kramen

2007-10-22 @ 13:11:13
URL: http://scrapblocked.blogspot.com/
Postat av: Aase/ängel60

Jätte fin, vad snyggt det är med mönstarat botten papper om än svårt att få till, men du lyckas minsann, Bra gjort! Hoppas du är piggare.
Försök ta det lugnt, det är länge till varmare tider så här brinner brasan! Kram AA

2007-10-22 @ 18:51:34
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Claudia79

Ååå så fin LO vännen! Grönt är en fräsch färg! Kram kram!

Postat av: Maria E

Åh vilken läcker layout. Så snygga färger.

2007-10-22 @ 20:19:19
URL: http://mek73.blogg.se
Postat av: Malin

Åhh grönt e skönt särskilt i händerna på dig!! Underbart sötis!!

Ja vi har haft en superhelg så härligt!!!
Men när ska VI ses?!!!
*miss jo*

2007-10-23 @ 20:08:28
URL: http://slosa.blogspot.com/
Postat av: JENN

Galet vacker LO!

Blev inspirerad o tog fram mitt papper (ett likadant alltså) o scrappade.
Blev inte supernöjd.. men ... ;)

2007-10-28 @ 18:56:18
URL: http://jakobsmamma.blogg.se/scrappar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback