Åh, vilken trevlig helg!

Tackar Malin , Helene , JennyErica och Helene (Camasunary) för en jättetrevlig lördagskväll med god mat och massor av gapskratt! Längesedan jag hade ont i käkmusklerna...

Tidigare på dagen besökte jag mässan tillsammans med Malin och det är märkligt att det alltid försvinner så mycket pengar när man inte fått särskilt mycket för dem. Tycker inte att jag hittade särskilt mycket kul och framför allt är det inte mycket nytt som kommit till Sverige. Ska nog seriöst fundera över större inköp från USA i framtiden, eller hur Malin?

Träffade några andra "bloggare" på mässan också och det är alltid kul att få säga hej i "verkligheten"...

Till sist vill jag tacka alla Er som kommenterar här hos mig; det gör mig jätteglad och värmer längt in i hjärtat!

Kommentarer
Postat av: fraise/catnap

KUL det låter med mässan! :-) Jaa du annika- jag har också funderat över att göra stora inköp från USA! MKT grejjer man får för pengarna over there! Alldeles oavsett om man åker på tull eller inte! Fast det får man ju hoppas att man INTE gör.. Eller hur??! :-D Kram

Postat av: Jenny

Tack själv för en supertrevlig kväll! Mycket roligt att äntligen ses IRL. och guuud vad många härliga skratt det blev.
KRAM
Jenny

2007-09-17 @ 11:01:34
URL: http://jennysandberg.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Jag håller med om att beställa från USA, men blir inte klok på hur man ska göra och var? Får nog fundera på detta. kram Aase

2007-09-17 @ 13:03:44
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Peterlina

Det var så kul att se dig live! Jag har ju noll koll och ser ju typ inte folk, så det var ju tur att Malin uppmärksammade att jag stod och lallade i ett hörn! ;D

2007-09-17 @ 13:47:23
URL: http://peterlina.blogspot.com
Postat av: Skumpis

Tack själv :-) Och du var ursnygg i din nya gröna tröja!!! :-)

2007-09-17 @ 21:37:14
URL: http://skumpis.blogspot.com
Postat av: Heléne II ;-)

Tack själv! Det var verkligen urtrevligt & kul :-) Den härliga avslutningen dränkte min besvikelse över allt nytt & najsigt som inte fanns att köpa. Och nästa gång vill jag också ha en sån där god öl... :-)Jag sitter och knåpar med min ev. blogg utan att bli särskilt mycket klokare... var tvungen att spana in hur du har det här hos dig ;-)

2007-09-17 @ 22:40:45
Postat av: Malin.d

Ja beställa från USA!!!!!
Hmn för en som just spenderat över 100 kr på scrapsaker skulle man ju kunna tycka att det borde klia _lite_ mindre i fingrarna;)

2007-09-18 @ 18:29:33
URL: http://slosa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback