Nämen, se, jag kan blogga igen!

Känns bra att kunna blogga igen; blogg.se har gjort något plattformsbyte, vad det nu innebär och vi användare har inte kunnat komma åt våra bloggar på ett par dagar...

Var på Nordiska Scrap & stämpelmässan i lördags, tillsammans med vääääääldigt många andra! Det var trångt, varmt och rätt jobbigt, om jag ska vara ärlig. Fattar inte hur man kan få tränga ihop så många människor på liten yta utan att kunna pumpa in ordentligt med luft...

Handlat fick jag gjort i alla fall, men inte alls så mycket jag hade velat, av diverse orsaker, främst att saker inte ännu hunnit hit från USA. Varför inte senarelägga mässan någon vecka eller två, så att handlarna hinner få hem nyheterna?
 
En trevlig fika tillsammans med Skumpis, Marajjah, Camasunary med Plutten och Malin.D/Slösa hanns också med! Tack för gott sällskap, tjejer! Alltid trevligt att ses!

Här är de sista layouterna från träffen jag var på häromveckan:
197060-242

197060-240

197060-243

Slutligen en jag gjorde häromdagen:
197060-241 

Tack för titten!


Kommentarer
Postat av: myamia

Tycker oxå att det var alldeles för trångt,det var ju stort och fint utrymme på väg till toaletterna. Sen ville jag se mer nyheter, så japp... lite senare kunde den vart!

Postat av: Aase/ängel60

Gillar verkligen din uppdatering, håller med om mässan kaos där inne och köa länge innan vi kom in :)... Men när man väl knäckt första hundralappen gick det bara av farten tror... Som vanligt kom jag hem med en massa papper.... tungt att bära men hade med egen caddy, lyxigt va? SustraMi ställde upp för syrran.
Som sagt underbara LO, gillar alla massa. Ska fota lite nytt i morgon. Skönt att bloggande funkar igen. Kram Kram Aase

2008-04-01 @ 21:58:58
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Karoline

Snyggt, snyggt, snyggt, snyggt...:-)
Kom tyvärr aldrig iväg till mässan så jag får väl göra min shopping online som vanligt...
Har inte shoppat på länge, har ingen koll på nyheter mm just nu.
Får ta en runda någon dag.
:-)

2008-04-02 @ 19:40:57
URL: http://frusigoldson.blogspot.com
Postat av: JEN

Oh SUCK - vilka kanonlayouts du sprutar ur dig!!? Kan man få en liiiiiiiiiiiiiiten gnutta av mojon?? :-D

2008-04-02 @ 23:13:48
URL: http://www.langsammascrapparen.blogspot.com
Postat av: fraise

Hej! Försökte kommentera nga ggr hos dig här i dagarna. Men det gick inte alls. Nu vet jag varför. :-) I alla fall- ville tacka dig för stämpeltipset. Men tyvärr har de inte stämplarna i scrapperiets webbutik. kaske de tog slut på mässan?? :-( Gulligt av dig att tänka på mig iaf. Kramen.......

2008-04-03 @ 10:24:17
Postat av: Therese

Underbara layouter!!!
Vad är det för ett fint alfabet du har använt på den sista? Så snyggt!
Kram

Postat av: Yvonne

Så himla fina LO´s!! Tack för titten!
Trevlig helg!

2008-04-04 @ 22:20:44
URL: http://www.yvonnescrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback