Cirklar

Jag är nog en av de få som inte äger vare sig Quickutz, Silhouette, Craft Robo, sån där Revolution eller ngn annan maskin för utstansning. Så, nu sitter jag jag här och saknar cirklar i olika färger...därför lägger jag en förfrågan om någon vänlig själ skulle vilja stansa cirklar i lite olika färger till mig? Vill gärna ha bleka pasteller och basfärgerna svart, vitt, craft och brunt. Givetvis betalar jag för dem!  Det är de här jag menar:



Det finns visst blommor också och om någon har den formen, skulle jag bli jätteglad, för de skulle jag också vilja ha! Förr beställde jag utstansat, men den shoppen är sedan länge nedlagd...

Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Nä, va kul! Det hade jag inte sett!! :-) Jag kan stansa ringar och grejs åt dig, men jag har galet mycket runt mig tills på måndag, så kanske någon annan hinner innan dess..? Görhärliga bilder från Danmark och fint att du också fick vara med på ett hörn! Ha det gott! Kram H.

2008-08-15 @ 00:06:54
Postat av: Jenny

Du är inte den enda som saknar sånna. Har inte ett endaste redskap för stansning. I framtiden kanske... men inte nu s




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback