Tänkte kolla in den svenska scraptidningens

hemsida och hamnar här scrapbooking-mm; finns det ngn annan sida, eller är den så icke uppdaterad? 

För några dagar sedan lade jag in en Neocounter här i bloggen och vad kul det är att se varifrån folk tittar in! Fast nu känns det som om jag ska skriva på engelska också; då kanske de återkommer...

För övrigt, för er som undrar, så, ja jag var också med i Danmark! Bara för dig, sockergrynet, kommer här bilder på mig:



Alltid bakom kameran...det känner vi väl till, men ibland överraskar mannen och snuddar vid den och även jag får vara med på bild! Hej, hej, vi ses en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Monnah

Och fina bilder hade han snuddat till också! :-)

Postat av: Sharon Suchoronczak

Hello and thanks for visiting my blog and leaving a comment about my layout. I wish I could read your blog, but it was good to stop by and look at your photo's.

Cheers Sharon

2008-08-13 @ 22:57:04
URL: http://shardenshares.blogspot.com
Postat av: Marie

Vilka härliga bilder!! Kul att se dig! :) Tack! ;)

Tyvärr är tidningens hemsida så hopplöst ouppdaterad. Jag hoppas det ska göras någonting åt den!



kram

2008-08-14 @ 11:33:58
URL: http://www.sockergrynet.se
Postat av: Karoline

Blir lätt så att man mest står bakom...

Fina bilder, du har så vackra ansiktsdrag.

Och jag älskar din senaste LO!

Hoppas ni får en bra helg!

:-)

2008-08-15 @ 22:14:30
URL: http://frusigoldson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback