Baka bullar...

Det gjorde vi idag och bulljä-larna jäste förstås inte! Så, hej alla fantastiska bagerier, nu har ni en stadig kund i fortsättningen! För jag ska inte baka några bullar på VÄLDIGT lång tid framöver, dels för att jag helt enkelt inte tycker det är särskilt kul och inte Joel heller för den delen och dels för att vi har världens bästa bageri, med världens godaste ALLT alldeles i närheten...

Japp, det var min dag, det...fast jag har scrappat också, men det är hemskt mörkt ute, så det får ni se en annan dag. Imorgon ska vi på luciafirande på dagis; försöker "tvinga" Joel att vara stjärngosse i år. Tomte och pepparkaka har han redan varit och mamma vill ju ha bra bilder!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hur gick det med tvånget att vara stjärngosse? Här var det två små tomtetroll som skuttade iväg till dagis i morse och gjorde bra ifrån sig. H han vet precis när jägar'n skjuter i "I ett litet hus vid skogens slut...". Långt innan de kommit dit skriker han "pang". :-D

Postat av: Skumpis

Tusen tack!!!



Jag försökte också få Vilgot att vara Lucia eller stjärngosse men icke, tomte var det som gällde. Det blev ändå inga bra bilder eftersom det är svårt att fota med bebis på armen och sen hade vi tyvärr ändå inget lussetåg.



Trevlig helg på er!

2008-12-12 @ 19:07:44
URL: http://skumpis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback