Dags för VAB...

Stackaren hostade sig helt fördärvad igår, så mycket att han till slut kräktes. Usch! Och inatt kom den höga febern, så här har varit tid till annat idag; Joel har bara orkat ligga i sängen. Så mamma bakade och photoshoppade lite. Vilken enorm skillnad olika actions gör. 
 
Första bilden är fixad med grunder; färger, ljus, skärpa, kontrast, eyepop, vinjettering och Noiseware.


Nästa har jag lagt på Soft Bleach-Out Glaze, från Pioneerwoman, tror jag, och därefter dragit lite i reglagen för nivåer, färg och kontrast.
 

Sist ut är svartvit action, denna heter Black White Lighttoned, från Amandas Lighttouch Set.


Det var vad jag hade att bjuda på ikväll! Nu väntar sängen på mig, för det blev en väldigt störd sömn igår. Så, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara varianter på ett bra foto! Kul att se dig lite, även om din son alltid är söt som socker!! ;)

Postat av: Monnah

Så snygg du är!

2008-12-10 @ 19:26:28
URL: http://monnahs.blogspot.com
Postat av: Skumpis

Hej snygging! Hur visste du att jag var på jakt efter svartvita actions? ;-) Fick du den på kursen eller har du letat själv? Jag missade massor på kursen och har inte klurat ut nåt bra sätt att göra svartvita foton. Vilket är ditt hetaste tips? Och vill du dela med dig av actionen? ser snäll ut



Kram och hoppas Joel kryar på sig.

2008-12-10 @ 23:04:32
URL: http://skumpis.blogspot.com
Postat av: Anne

Gud vilken snygg svartvit! Forsokte soka pa Black White Lighttoned, från Amandas Lighttouch Set men hittade inget. Har du lanken?

2009-06-29 @ 23:03:10
URL: http://happysnappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback