Vellum...

...är inget jag använder, men jag hoppade på utmaningen på SWEScrapbook och resultatet är detta:
197060-204

Ja, craft är en favorit hos mig; ser att de senaste alla har den bakgrunden. Tillsammans med  vit, svart och mörkbrun, helst slät cardstock är det den jag använder oftast....och så gillar jag Smoothies-färgerna! Men de används mest under den ljusare årstiden.

Ähum, det där med att använda bara det gamla materialet känns inte riktigt så angeläget längre; nu sitter jag och fyller varukorgar på alla möjliga ställen, men ännu så länge har fingret inte sluntit iväg till beställa-på-riktigt-knappen! Men, ooooooooooh, det är nära; tur att månadspaketet kommer snart!

Här ska sovas; det var en orolig natt eftersom flickan jag tidigare skrivit om, stack hemifrån igen. Det här är en hemsk situation...

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Snyggt med kraft till bakgrund.
Visst är det jobbigt med tonåringar......
Hoppas det lugnar sig, det viktigaste är att vuxna håller ihop och markera tror jag i alla fall.
Ha det gott. kramis AA

Postat av: MissMian

Åh så fin den är!!!
Problemen med tonårstjej känner jag igen. Min dotter hade sin revolt redan vid tolv mend et hann som tur var inte gå så långt och idag är hon en underbar dotter som mest är hemma, broderar, pluggar och har även börjat scrappa lite. Har pojkvän som är supertrevlig och lugn. Så ..det går över och för det flesta går det bra!

2008-02-05 @ 22:56:03
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: Emma

Jättesnygg layout!!

2008-02-06 @ 10:28:15
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Fnyz/Hanna

hejhej

tänkte kolla med dig, vart köper du crafts? eller heter det ngt annat i scrapbutikerna? har själv aldrig testat att scrappa på den färgen å skulle vilja prova.

kramar

2008-02-06 @ 16:02:57
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: cattis

Härlig layout!! Vad är det för papper med barnen och hundarna på? Läcker!

Kram!

2008-02-07 @ 10:22:20
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Karin

Åhh, jag älskar oxå craft, har använt ett par såna men nu är de slut!! Så jag undrar oxå vart du köpt dina. Skulle behöva köpa på mig ett lager.. Grymt snygg LO!

2008-02-07 @ 10:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback