Nu är jag förvirrad...

Har suttit så mycket med Photoshop senaste tiden och trixat och fixat och nu vet jag inte längre hur jag vill att mina bilder ska se ut! Jaja, i-landsproblem, jag vet...här är en bild gjord med olika actions:



Någon som scrappar nu för tiden? Jag har gjort en layout på en hel månad, men så lär det vara i sommar; har liksom inte lika stor lust i värmen, trots massor av snyggt (!) bearbetade bilder!  Fast märkligt är det dock, att köplusten fortfarande finns där...

Idag kom en av
LottaR:s fina madonnor hem till mig. Hon är jättefin! Nu tror jag att jag ska beställa Crocs från USA; finns ju flera olika modeller, inte bara de vi ser härhemma!


Kommentarer
Postat av: Lisbet

Hej...jag är ute på liten inspirationsrunda. Tänkte titta in till dig för det var så länge sedan sist.



Postat av: Mikaela

Jag vet, visst är det svårt att bestämma sig, kan sitta med en bild i timmar innan jag bestämmer mig, har inte scrappat på månader, har tappat det helt, men åter till photoshoppandet, det var liksom "lättare" när man inte kunde så mycket, bara skriva ut och vara nöjd, nu är det beslutsångest. Ja ja som sagt I-landsproblem.... ;-)

2008-06-13 @ 00:20:11
URL: http://mikaelarudhner.blogspot.com/
Postat av: Maria

Jag bara längtar till min högskolekurs startar till hösten. Då ska jag också photoshoppa!



PÅ tal om crocs så beställde vi igår, men inte från crocs.com . Vi hade tänkt beställa därifrån, men det visade sig att de bara skickade till USA och CAnada. Beställde istället från www.taylorshoes.com

Ett par vanliga cayman och ett par mary janes. Var så nära att beställa ett par cleo också, men jag fick lugna mig lite... ;-)'



//Maria

2008-06-13 @ 12:09:02
URL: http://mariasscrap.blogspot.com
Postat av: Tipsy tessie

Ja, verkligen ett I-landsproblem, men jag vet jag har ju samma beslutsångest själv som du såg på min blogg. I vilket fall som helst så tycker jag allihopa varianterna är jättesnygga. Beror ju liksom på vad man ska använda bilden till. Om man ska scrappa osv. så kanske man vill ha någon speciell stil.

Känner oxså igen det där med scrappingen har legat på is ett tag, men köpit grejer har jag gjort ändå :) Tur att jag fick ihop några LO och album förra veckan när vädret blev lite sämre.

Ha det bra och Photoshoppa på bara :)

2008-06-19 @ 15:02:19
URL: http://tispsytessie.blogspot.com/
Postat av: Eskilmariann

You will be hearing from me soon. Thanks

2009-12-14 @ 10:32:57
URL: http://eskilmariann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback