Planerar för scrapträff på påskdagen!

Weeeeeeeee, jag ska iväg på min första scrapträff! Och jag planerar och planerar och det är sååå jäkla kul! Fast lite smolk i bägaren är det, att mitt månadskit från Studio Calico inte hunnit komma och att scrapmässan inte är förrän nästa helg...men med lite finurlighet och koll av både gammalt och nytt har jag förberett ett gäng layouter. Jag kan liksom inte släpa med mig hela lagret hemifrån, det är jag för lat för! Men jag vet att det kommer att finnas material till försäljning , så allt kommer bli så bra! Hit ska jag:

 Onsala scrapbookingsällskap

Japp, det är Annika som hade Scrapperiet som dragit igång detta. Kommer du?

Jag vill passa på att tacka er som tagit er tid att skriva kommentarer på mitt förra inlägg; trodde jag var tämligen ensam om att inte prenumera på ngn scraptidning, men det var jag visst inte...

Till sist önskar jag samtliga läsare av denna blogg en riktig Glad Påsk! Vi blir hemma och firar och det ska bli så skönt! Särskilt nu, i detta ruskväder...och jag får lite mer tid att planera fler layouter! Hinner man femton, tro?

image232

(Från Webshots.com)

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad roligt, då träffas du och jag på söndag, ska bli så roligt att få se dig och dina härliga layouter i verkligheten.

Jag prenumenerar inte på någon scraptidningen heller... roligare att köpa en då och då.

Skönt att du skriver att Calico inte kommit, jag trodde mitt kommit bort på posten.

KRAM och Glad Påsk

Postat av: Ulrika

Å, jag som funderade på att gå, men så kom annat emellan. Hoppas ni får det kul på söndag, kanske ses vi på någon annan träff :-) Glad påsk!

2008-03-22 @ 09:41:02
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Karin B

Åh vad roligt! Då ses vi i morgon! :-D
Glad påsk!

2008-03-22 @ 16:24:30
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Therese

Hittade hit från Sockergrynet. Ska också på scrapträffen imorgon:)
Och här är en till som inte prenumererar på någon tidning.
Glad Påsk!

Postat av: Skumpis

Jag jobbar imorgon, hade mycket hellre gått på scrapträff!!! Är impad över att du kan planera dina layouter, så funkar inte jag alls. Ska bli spännande att se hur många du hinner med :-) Och spännande att höra vad du tycker om scrapträff, jag har heller inte varit på någon sådan stor ännu, bara små privata.
Ha det så kul! Kram!

2008-03-22 @ 22:16:28
URL: http://skumpis.blogspot.com
Postat av: Heléne

Här rullar man in på ett påskägg och blir färg-glad! Kul med träff, hoppas du hinner med dina 15! Jag brukar vara nöjd om jag blir klar med en på en hel dag... antingen ÄR jag för långsam eller så tjötar jag för mycket :-) Hoppas helgen är god och glad! Kram H

2008-03-22 @ 23:36:28
Postat av: Heléne igen...

Var ligger Onsala? Är det långt från GBG? undrar jag :-)

2008-03-22 @ 23:38:40
Postat av: Lina T

nämen så skoj! Då ses vi om några timmar!
kram
Lina

2008-03-23 @ 07:06:59
URL: http://ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Aase/ängel60

Hoppas dagen varit jätte lyckad och mycket blev gjort.
Jag har alltid med mig för mycket på träffarna hur gick det med din packning..... Kram Aase

2008-03-24 @ 11:48:49
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback