Ska de va så himla svårt?

Att släppa datorn och gå till scrapbordet, alltså??? Hmm, vilken dålig karaktär jag har...där ligger en layout jag hållit på och pillat på i flera dagar nu, men inte riktigt orkar göra klar. Och när jag nyss skrev ut ett foto, blev det helt randigt...färgen är visst på väg att ta slut, ojdå! Tur att Crimson finns!

Ett sommarfoto mitt i allt regn och rusk:


Dagens Gnäll:

Hur kan man sätta på ett barn långkalsonger+joggingbyxor+fleecefodrade regnbyxor+vanliga galonregnbyxor??? Herregud, pojken måste svettats kopiöst! Nog för att det är bra att lära barn att ta på sig själv, men som personal på förskolan måste man väl ändå hålla lite koll på när fyraåringar klär på sig?

(Obs Det här är naturligtvis inte en attack mot samtliga förskolelärare, bara en reflektion över personal på förskolan där vår son vistas!)


Kommentarer
Postat av: cattis

jamen hallå! Hoppas dom har mer koll i fortsättningen! Guu...vad han måste ha svettas! Stackars liten!

Och galonisar som är så tät!

Nää...håller med dig där!



Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback