Fler bilder...

Fortfarande min!


Söndervig - sandskulpturerna stad! den utställningen besökte vi förra året, så det kändes inte aktuellt att göra detsamma i år. Vi tog tåget runt byn istället!


Ge pappa en puss, då! " Aldrig i livet, det får bara tjejer!"


En kram går bra!

 
Hur många foton som helst med sonen tuggandes på något!


På cykeln mot Hirtshals fyr! Jäklar, vilken fart han får upp!


Ett vackert område, med sandbunkrar från kriget, som man kan gå in i.


Tja, vad ska jag säga; är enormt höjdrädd, ändå ska jag upp i fyren! Slängde iväg ett snapshot med kameran och det var det enda som togs! Sedan sprang jag ner...



Spökade visst i bunkrarna! Tror jag det, med en sådan historia!


Idag har jag scrappat! Rätt så längesedan sist; har insett att den där härliga lusten att scrappa aldrig mer kommer att infinna sig, så det är väl bara att sätta sig och göra det, helt enkelt! Ingen idé att invänta inspiration!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Åh va härligt! Så det blev Danmark ändå? Gött för er :) Kram H.

2009-08-02 @ 22:57:35
Postat av: Charlotta

Hej !!



försökte skriva på det senaste inlägget, men det gick inge vidare !?? ( 404 )... så jag skriver här istället !! Hoppas verkligen du hittar tillbaka till ditt "gamla scrap-jag"... för du är ju verkligen såååå grym och inspirerande !! Jag vet inte vad jag ska utmana dig med... men... tror du inte att det kommer tillbaka när du får alla dina fina semesterfoton ??



//Charlotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback