Olika stilar

Fick hem mitt månadspaket från Scarlet Lime idag och satte mig direkt att scrappa. Var helt inställd på att göra en enkel layout och det blev det också:



Jag tänker avsluta prenumerationen på paketen, mest för att de inte riktigt motsvarar mina förväntningar, men också för att jag scrappar så lite just nu. Jag vill helt enkelt själv välja papper och dekos och får rätt mycket för de pengar som ett månadspaket kostar...

Idag har jag vabbat; fick hämta hem J igår efter att han kräkts och där går magsjuka, men han har inte fått upp något mer sedan han kom hem, så idag har han fått vara ute och leka. Det har varit så klibbigt väder, men jag har njutit ändå; det är rätt gott när barnen blivit så stora att de kan vara ute själva! Vad mycket jag får gjort hemma! 

Några foton som avslutning, kanske?



 







Action av
maybemej
 


Inte blev det många sådana här dagar, inte...


Jag lämnar er med en önskan om en trevlig helg! Vi ses!


Kommentarer
Postat av: myamia

jättefin layout och fina foton. Jag älskar fotot på dig. underbar känsla som utstrålas. kram mya

Postat av: Linda

va bra att det känndes lite tomt utan bloggen så du

fortsätter:) jättefina foton här ovan!! kram på dig!

2009-08-24 @ 18:40:10
URL: http://nallebrum.blogspot.com
Postat av: Edilene

Olá! Conheci seu cantinho e é tudo de bom!

Lindo e criativo!...

Amei mesmo!!!

Parabéns pelo seu trabalho!

Se puder, dê uma espiadinha no meu:

magiadaines.blogspot.com

Beijinhos carinhosos.

Itabira - Brasil

2009-08-25 @ 03:15:50
URL: http://magiadaines.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Åh !! du e tillbaka !!! kul !! och som vanligt fina alster och härliga foton s... hoppas det inte var en engångsföretelse s



//Charlotta

2009-08-27 @ 12:44:27
URL: http://happieart.blogg.se/
Postat av: Anne fotograf Malta

Jattefina! Foto 2 pa sonen ar perfekt! Och kortet pa dig riktigt harligt!

2009-09-10 @ 21:57:57
URL: http://happysnappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback