Digiscrap

Jag måste nog snart testa det, för det finns såååå mycket snygga digigrejer! Men jag undrar en sak; ni som digiscrappar är väldigt noga med att ge credit till den som skapat seten, varför är det så? Det borde ju vara lika viktigt vid vanlig papperssrap; de har ju också en tillverkare?

Har jag förresten nämnt att jag ska med på scrapkryssningen? *ler* Det är inte jättelänge kvar nu! Och jag måste verkligen se till att skaffa bra bilder nu, har varit väldigt oflitig med kameran sista tiden, fast det är jag å andra sidan alltid vid den här tiden på året...

Och idag ska jag ha en riktig fuskardag, tror jag, vräka i mig både det ena och det andra; vi är utan barn ikväll, han sover hos mormor och morfar! Ha en skön kväll!

EDIT:
Jag håller helt med dig, ulrikaulrika, när det gäller freebies i digivärlden, men jag tänkte mer på designers som t ex  Rhonna Farrer, vars kit man köper.
 

 

Kommentarer
Postat av: Heléne

Hurra & jippi för kryssning!! Hoppas ni hade en mysig fredagskväll. Båda barnen somnade jättetidigt helt utslagna efter badhusbesök. Det var väldigt konstigt att äta middag bara vi 2 vuxna och inte ha fullt upp med att serva barn... Annorlunda att få säga hela meningar och prata till punkt utan att behöva överösta någon eller bli avbruten... Och det gick ovanligt fort att duka undan också och inte behövde jag sopa upp och moppa under bordet heller :-) Hoppas resten av helgen blir skön! Kram H

2009-02-07 @ 15:22:58
Postat av: Ulrikaulrika

Kanske är man mer noggrann att ge cred när någon varit snäll och gett bort sina digigrejer gratis? Jag vet inte om det är så och digiscrappar inget själv men det känns som om jag absolut inte skulle glömma att ge cred om jag fått något, medan om jag betalat 10 spänn för ett papper känns det inte lika viktigt....bara lite tankar från mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback