GI-viktkoll

Nu har jag gått med och om någon vill vara min vän där, så heter jag likadant där som här! Nu börjar jag om med rivstart, på riktigt, för nu har jag ett verktyg till min hjälp och det måste jag ha för att greja det här. Det fungerar inte om jag ska göra det på egen hand. Fast jag har faktiskt gått ner 3 kilo under januari, men känner att jag börjar "fuska" lite här och där, som jag alltid gör när jag tycker jag varit duktig!

Ska bli fasligt kul att köpa ny vår/sommargarderob till den här kroppen:


Jaja, drömma får man ju, eller hur? Bäst att tillägga att jag klippt in mitt huvud på Heidi Klums kropp, det är alltså INTE jag! Fast man kanske inte får göra så här? Men det är väl ganska tydligt att det är mixtrat med...
___________________________________________

Ok, just want to make myself very clear here; it´s NOT my body, but Heidi Klums! I just roughly copied my head onto hers, dreaming of a new, thinner me until summer!  So, fake image, ok?

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja den där kroppen vill jag också ha!! haha

Finns på Gi-viktkoll jag med och har lagt till dig... :)



kram

Postat av: Meri

Ha, ha, Heidi, supersnyggt! Lycka till med "fighten" och tänk på den nya garderoben! ;)

Vet du en sak, förresten? Jag tycker att våra sönner är lite lika! Sedan jag såg din för första gången så tyckte jag det var någonting gemensamt, inte bara ögonfärg utan också uttryck... call me crazy men det tycker jag... vi kanske ska hitta en bild där både två är riktigt lika!! :) Kram

2009-02-03 @ 14:39:51
URL: http://[email protected]
Postat av: Vera

skrattar Jag ska nog börja ps:a in mitt huvud på andras kroppar jag med :)

2009-02-05 @ 15:23:29
URL: http://philofaxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback